Entitats en xarxa - Portal d'Entitats de Solsona - Notícies

Imatge de complement
11/06/2018
EL SOL VA DE RESPIR

Els dies 28, 29, 30 i 31 de maig El Sol va anar d'excursió a la platja, una activitat que anomenem Respir i que fem cada any.

Aquest any hem anat a Calafell, a l'hotel Solimar que es troba a tocar de la platja. La idea és canviar d'aires, veure el mar i gaudir del sol i de la platja.

Per bé que no ens ha fet dies radiants (aquest any l'estiu es resisteix a arribar), tampoc ens ha plogut, i hem aprofitat els quatre dies per prendre el sol, banyar-nos a la piscina esplèndida de l'hotel, anar a passejar pel passeig turístic del poble i fer jocs molt entretinguts.

El dimarts al matí vam anar al "mercadillo" del passeig i vam aprofitar per fer compres i mirar la multitud de paradetes que conformen el mercat, i el dimecres a la tarda vam anar a fer una excursió per la part antiga del poble i vam visitar l'ajuntament i un castell.

Alguns de nosaltres vam anar a les 7 del matí a caminar fins al Vendrell; una hora d'exercici pel cos i per la ment abans d'esmorzar, activitat molt recomanable des de tots els punts de vista.

El bufet lliure de l'hotel també ha sigut motiu de gaudi per a tots, amb una extensa tria de plats i de sabors.

El dia 31, dijous al matí, vam fer el viatge de tornada a Solsona tot escoltant per la ràdio els dos contrincants de la moció de censura al president Rajoy.

I així vam posar punt final al Respir d'aquest any, amb ganes de tornar-hi l'any que ve.

Iniciativa promoguda per: Ajuntament de Solsona Patrocinada per: Diputació de Lleida